sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Pelo

Koitin mennä just nukkumaan, mutta havahduin yhtäkkiä siihen, että mun sänky tytisee puolelta toiselle. Ei, en ole minkään aineen vaikutuksen alaisena. Aivan ku joku ois ollu mun sängyn alla heiluttamassa. Nappasin neuvokkaana tyttönä puhelimen käteen, näppäilin 112 ja tein kertakaikkisen upean ninjahypyn ovelle ja rämäytin valot päälle. Puhelin kädessä polvistuin lattialle ja katsoin sängyn alle...

...samat vanhat mitä ennenkin: helmipakki, kitaralaukku ja liinavaatelaatikko. Ja Monsoonin kuvasto. Ja villakoirat.

Hyiv.

Jatkan varmaan unia jonkinnäköinen lamppu päällä. Ja kuuntelen Chisua. Olin ennen tämän naisen musiikkia vastaan, mutta nyt mä hoilaan koko ajan "hei kohtaloooooo-o-o!"


Että makeita unia teillekki! B)

2 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Hyyyyii Sanna mitä ihmettä siel on tapahtunu? Ootko ihan varma, ettet vaa oo ollu unessa? Ja btw, toi kohtaus on suoraa ku manaajasta, ehkä sut on riivattu 8D

Soita mulle jos alkaa pelottaan, tiiän tunteen

- Neiti arkajalka

Sanna kirjoitti...

Jaa'a, aistiharhoja. Ja ei, en ollu unessa. Sain lisäks kärsiä yhteen saakka kamalista vatsavaivoista. :/